Вопросы
Často kladené otázky
Musíme však zabezpečiť, aby sa náš personál a zvieratá zdržiavali bezpečne v tom istom priestore, a pri objednávke upozorniť na výber personálu bez alergie.
Áno, naši zamestnanci majú všetky potrebné dokumenty vrátane lekárskych potvrdení. Pri upratovaní dodržiavame sanitárne a hygienické normy.
To závisí od typu objednanej služby, ale vo všeobecnosti je potrebný prístup k elektrickej zásuvke a vode. Taktiež je potrebné zabezpečiť kontinuitu práce, napr. v prípade upratovania kancelárskych priestorov, a to zabezpečením prístupu do všetkých upratovaných miestností (poskytnutím kľúčov, vypnutím signalizácie atď.).
Áno, s výnimkou Veľkej noci, Vianoc a Silvestra. Prácu počas víkendov a sviatkov si však treba vopred naplánovať a objednať.
Áno, práca počas víkendov a sviatkov sa zvyšuje. Použije sa násobiaci koeficient
V prípade poškodenia majetku, spôsobenej našou vinou, sa vypláca poistná náhrada škody spôsobenej pri práci
Používame ekologické čistiace prostriedky od slovenských a popredných európskych výrobcov
Často pracujeme sami, ale v prípade väčšej objednávky si zabezpečíme aj väčšie množstvo ľudí (podľa veľkosti priestoru a rozsahu prác).
Ak sa k hlavnej službe doobjedná doplnková služba, tak nemôže. Balík si môžete objednať zo zoznamu doplnkových služieb - potom bude dokončený v čas, ktorý ste si vybrali.
Keďže je jednoduchšie udržiavať čistotu, ako ju obnovovať, s týždennou údržbou „Happy Cleaning“ vyčistíte váš dom oveľa lacnejšie. Zvyčajne si stanovíme určitý deň v týždni a čas, kedy k vám náša upratovačka príde, ale vieme si vypracovať aj individuálny rozvrh.
Áno, upratovanie si môžete objednať iba raz, bez predplatného. Máme veľkú databázu profesionálnych upratovačov. Bez problémov si poradia s akýmkoľvek obytným priestorom: bytom, vidieckym domom, či kanceláriou.
Ak sa počas poskytovania upratovacích služieb zamestnancom budú poškodené niektoré predmety vášho interiéru, spoločnosť „Happy Cleaning“ po analýze a posúdení poškodenia vykoná bezplatnú opravu alebo náhradu.
Áno. To je výhoda spolupráce s našou službou objednávky upratovania. Pri obsluhe podľa rozpisu za vami príde stála upratovačka, ktorá vie, kde visia košele na žehlenie a ako má ležať kúpeľňová predložka. Upratovačky spolupracujú s našou upratovacou službou dlhšie ako s inými službami, preto sa budú meniť oveľa menej často.
Áno, naši umelci upratujú aj obchodné, priemyselné a maloobchodné priestory. Upratovacia služba "Happy Cleaning" je jedinečná svojho druhu. Skúsenosti s poskytovaním služieb v kanceláriách pomáhajú zamestnancom jednoducho upratať komplexné bytové objekty a skúsenosti s upratovaním v bytoch im pomáhajú správať sa ku kancelárii, ako keby to bol ich vlastný domov.
- Umývanie okien a žalúzií.
- Pranie a žehlenie bielizne
- Upratovanie balkónov a terás
- Umývanie chladničky a čistenie rúry
- Chemické čistenie kobercov, čalúneného nábytku a matracov.
- Čistenie povrchov
- Čistenie vnútornej strany kuchynskej linky
- Každý zamestnanec je vybraný:
- výber založený na osobných a profesionálnych kvalitách;
- musí absolvovať video briefing a overenie naučeného materiálu;
- musí absolvovať Test zručností v praxi.
- Upratovačka cestuje na upratovacie zákazky v tíme skúsených upratovačiek a absolvuje ďalšiu inštruktáž.
- Po absolvovaní všetkých etáp začína upratovačka pracovať samostatne.
- Od plochy domu alebo kancelárie - náklady na upratovanie bytu alebo kancelárskych priestorov závisia od počtu izieb a ich veľkosti. Čím väčší rozsah prác, tým vyššie ceny za poskytovanie upratovacích služieb.
- Závisí od toho, akú prácu si objednáte. Generálne upratovanie sa vykonáva profesionálne a efektívne, ale stojí viac ako udržiavacie upratovanie, dodatočné práce (napríklad umývanie okien, chemické čistenie) sa platia zvlášť.