Вопросы

Často kladené otázky

Zvyšujú sa náklady na upratovanie, ak sú v dome zvieratá?

Musíme však zabezpečiť, aby sa náš personál a zvieratá zdržiavali bezpečne v tom istom priestore, a pri objednávke upozorniť na výber personálu bez alergie.

Majú zamestnanci potvrdenie od lekára do práce?

Áno, naši zamestnanci majú všetky potrebné dokumenty vrátane lekárskych potvrdení. Pri upratovaní dodržiavame sanitárne a hygienické normy.

Čo by mal klient zabezpečiť pred upratovaním?

To závisí od typu objednanej služby, ale vo všeobecnosti je potrebný prístup k elektrickej zásuvke a vode. Taktiež je potrebné zabezpečiť kontinuitu práce, napr. v prípade upratovania kancelárskych priestorov, a to zabezpečením prístupu do všetkých upratovaných miestností (poskytnutím kľúčov, vypnutím signalizácie atď.).

Poskytujete služby počas víkendov a sviatkov?

Áno, s výnimkou Veľkej noci, Vianoc a Silvestra. Prácu počas víkendov a sviatkov si však treba vopred naplánovať a objednať.

Mení sa cena služby počas víkendov a sviatkov?

Áno, práca počas víkendov a sviatkov sa zvyšuje. Použije sa násobiaci koeficient

Čo robíte v prípade poškodenia majetku?

V prípade poškodenia majetku, spôsobenej našou vinou, sa vypláca poistná náhrada škody spôsobenej pri práci

Aké čistiace prostriedky používate?

Používame ekologické čistiace prostriedky od slovenských a popredných európskych výrobcov

Koľko upratovačiek može prijsť?

Často pracujeme sami, ale v prípade väčšej objednávky si zabezpečíme aj väčšie množstvo ľudí (podľa veľkosti priestoru a rozsahu prác).

Môže byť dátum doplnkovej služby iný ako dátum hlavnej služby?

Ak sa k hlavnej službe doobjedná doplnková služba, tak nemôže. Balík si môžete objednať zo zoznamu doplnkových služieb - potom bude dokončený v čas, ktorý ste si vybrali.

Môžem si objednať upratovanie na týždennej báze?

Keďže je jednoduchšie udržiavať čistotu, ako ju obnovovať, s týždennou údržbou „Happy Cleaning“ vyčistíte váš dom oveľa lacnejšie. Zvyčajne si stanovíme určitý deň v týždni a čas, kedy k vám náša upratovačka príde, ale vieme si vypracovať aj individuálny rozvrh.

Môžem si objednať jednorazové generálne upratovanie?

Áno, upratovanie si môžete objednať iba raz, bez predplatného. Máme veľkú databázu profesionálnych upratovačov. Bez problémov si poradia s akýmkoľvek obytným priestorom: bytom, vidieckym domom, či kanceláriou.

Čo znamená 100% zodpovednosť?

Ak sa počas poskytovania upratovacích služieb zamestnancom budú poškodené niektoré predmety vášho interiéru, spoločnosť „Happy Cleaning“ po analýze a posúdení poškodenia vykoná bezplatnú opravu alebo náhradu.

Je možné, aby ku mne prišla ta istá upratovačka?

Áno. To je výhoda spolupráce s našou službou objednávky upratovania. Pri obsluhe podľa rozpisu za vami príde stála upratovačka, ktorá vie, kde visia košele na žehlenie a ako má ležať kúpeľňová predložka. Upratovačky spolupracujú s našou upratovacou službou dlhšie ako s inými službami, preto sa budú meniť oveľa menej často.

Páči sa mi, ako vaši zamestnanci upratujú môj dom. Môžu upratať kanceláriu?

Áno, naši umelci upratujú aj obchodné, priemyselné a maloobchodné priestory. Upratovacia služba "Happy Cleaning" je jedinečná svojho druhu. Skúsenosti s poskytovaním služieb v kanceláriách pomáhajú zamestnancom jednoducho upratať komplexné bytové objekty a skúsenosti s upratovaním v bytoch im pomáhajú správať sa ku kancelárii, ako keby to bol ich vlastný domov.

Aké doplnkové služby si môžem objednať?

  • Umývanie okien a žalúzií.
  • Pranie a žehlenie bielizne
  • Upratovanie balkónov a terás
  • Umývanie chladničky a čistenie rúry
  • Chemické čistenie kobercov, čalúneného nábytku a matracov.
  • Čistenie povrchov
  • Čistenie vnútornej strany kuchynskej linky

Ako si vyberáte svojich upratovačov?

  • Každý zamestnanec je vybraný:
  • výber založený na osobných a profesionálnych kvalitách;
  • musí absolvovať video briefing a overenie naučeného materiálu;
  • musí absolvovať Test zručností v praxi.
  • Upratovačka cestuje na upratovacie zákazky v tíme skúsených upratovačiek a absolvuje ďalšiu inštruktáž.
  • Po absolvovaní všetkých etáp začína upratovačka pracovať samostatne.

Čo určuje náklady na profesionálne upratovanie?

  • Od plochy domu alebo kancelárie - náklady na upratovanie bytu alebo kancelárskych priestorov závisia od počtu izieb a ich veľkosti. Čím väčší rozsah prác, tým vyššie ceny za poskytovanie upratovacích služieb.
  • Závisí od toho, akú prácu si objednáte. Generálne upratovanie sa vykonáva profesionálne a efektívne, ale stojí viac ako udržiavacie upratovanie, dodatočné práce (napríklad umývanie okien, chemické čistenie) sa platia zvlášť.